- Αξιολόγηση στις Ειδικότητες
-
Στόχοι πλαισίουΜέσα υλοποίησης των στόχωνΤρόποι αξιολόγησηςΒαρύτητα κριτηρίου (%)Οι φοιτητές/τριες να αποκτήσουν επαρκή γνώση πάνω στα γνωστικά αντικείμενα του μαθήματος
-
Διαλέξεις
-
Σεμινάρια
-
Συζήτηση
-
Εναλλακτικές στρατηγικές διδασκαλίας
-
Τελικές Γραπτές Εξετάσεις
30% Οι φοιτητές/τριες να είναι σε θέση να εκτελέσουν τις διδασκόμενες δεξιότητες σε έναν επαρκή βαθμό-
Πρακτική εξάσκηση των φοιτητών
-
Τεστ δεξιοτήτων με ποιοτικά ή ποσοτικά κριτήρια
40% Οι φοιτητές/τριες να καλλιεργήσουν ένα βαθύτερο ενδιαφέρον για το γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος, πέρα από τα διδασκόμενα και να είναι σε θέση να οργανώσουν μια σύντομη διδασκαλία-
Γραπτές εργασίες ή διδασκαλία των φοιτητών σε άλλους φοιτητές ή σε σχολεία, αθλητικές ομάδες κλπ
-
Μια σύντομη διδασκαλία ανά εξάμηνο ή μια γραπτή εργασία (μέχρι 5 σελίδες) ή μια παρουσίαση άρθρου ή εργασίας
20% Οι φοιτητές/τριες να έχουν μια ενεργή φυσική παρουσία στο μάθημα-
Παρουσίες
-
Συμμετοχή
-
Ποσοστό παρουσιών
10% Σημείωση: Οι διδάσκοντες σε κάθε ειδικότητα, άθλημα ή τομέα καθορίζουν πόσα και ποια κινητικά τεστ θα δώσουν οι φοιτητές, πώς θα γίνει η αξιολόγηση κλπ.
-
- Αξιολόγηση στα Θεωρητικά Μαθήματα Κορμού Α & Β έτους
-
Στόχοι πλαισίουΜέσα υλοποίησης των στόχωνΤρόποι αξιολόγησηςΒαρύτητα κριτηρίου (%)Οι φοιτητές/τριες να αποκτήσουν επαρκή γνώση πάνω στα γνωστικά αντικείμενα του μαθήματος
-
Διαλέξεις
-
Σεμινάρια
-
Συζήτηση
-
Εναλλακτικές στρατηγικές διδασκαλίας
-
Τελικές Γραπτές Εξετάσεις
80% Οι φοιτητές/τριες να καλλιεργήσουν ένα βαθύτερο ενδιαφέρον για το γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος, πέρα από τα διδασκόμενα-
Εργασίες
-
Μια γραπτή εργασία ανά εξάμηνο (μέχρι 5 σελίδες)
20% Σημείωση: Η εργασία εξαρτάται από τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του μαθήματος και ορίζεται από το διδάσκοντα. Σε περίπτωση που ο διδάσκων δεν ορίσει εργασία, τότε το 20% μεταφέρεται παραπάνω.
-
- Αξιολόγηση στα Μαθήματα Κατεύθυνσης
-
Στόχοι πλαισίουΜέσα υλοποίησης των στόχωνΤρόποι αξιολόγησηςΒαρύτητα κριτηρίου (%)Οι φοιτητές/τριες να αποκτήσουν επαρκή γνώση πάνω στα γνωστικά αντικείμενα του μαθήματος
-
Διαλέξεις
-
Σεμινάρια
-
Συζήτηση
-
Εναλλακτικές στρατηγικές διδασκαλίας
-
2 περιληπτικά τεστ ανά εξάμηνο, μετά από προειδοποίηση ή Τελικές Εξετάσεις
30% Οι φοιτητές/τριες να είναι σε θέση να οργανώσουν μια σύντομη διδασκαλία-
Διδασκαλία των φοιτητών σε άλλους φοιτητές ή σε σχολεία, αθλητικές ομάδες κλπ
-
Μια σύντομη διδασκαλία ανά εξάμηνο ή μια παρουσίαση άρθρου ή εργασίας
30% Οι φοιτητές/τριες να καλλιεργήσουν ένα βαθύτερο ενδιαφέρον για το γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος, πέρα από τα διδασκόμενα- Εργασίες
-
1 γραπτή εργασία ανά εξάμηνο συνολικού όγκου μέχρι 10 σελίδων
30% Οι φοιτητές/τριες να έχουν μια ενεργή φυσική παρουσία στο μάθημα-
Παρουσίες
-
Συμμετοχή
-
Ποσοστό παρουσιών
10% Σημείωση: Οι εργασίες μπορούν να είναι περισσότερες από 1 ανά εξάμηνο, αρκεί να μην ξεπερνιέται ο όγκος των 10 σελίδων.
-
- Αξιολόγηση στα Πρακτικά Μαθήματα
-
Στόχοι πλαισίουΜέσα υλοποίησης των στόχωνΤρόποι αξιολόγησηςΒαρύτητα κριτηρίου (%)Οι φοιτητές/τριες να αποκτήσουν επαρκή γνώση πάνω στα γνωστικά αντικείμενα του μαθήματος
- Διαλέξεις
- Σεμινάρια
- Συζήτηση
- Εναλλακτικές στρατηγικές διδασκαλίας
- Τελικές Γραπτές Εξετάσεις
30% Οι φοιτητές/τριες να είναι σε θέση να εκτελέσουν τις διδασκόμενες δεξιότητες σε έναν επαρκή βαθμό- Πρακτική εξάσκηση των φοιτητών
- Τεστ δεξιοτήτων με ποιοτικά ή ποσοτικά κριτήρια
40% Οι φοιτητές/τριες να καλλιεργήσουν ένα βαθύτερο ενδιαφέρον για το γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος, πέρα από τα διδασκόμενα και να είναι σε θέση να οργανώσουν μια σύντομη διδασκαλία- Γραπτές εργασίες ή διδασκαλία των φοιτητών σε άλλους φοιτητές ή σε σχολεία, αθλητικές ομάδες κλπ
- Μια σύντομη διδασκαλία ανά εξάμηνο ή μια γραπτή εργασία (μέχρι 5 σελίδες) ή μια παρουσίαση άρθρου ή εργασίας
20% Οι φοιτητές/τριες να έχουν μια ενεργή φυσική παρουσία στο μάθημα- Παρουσίες
- Συμμετοχή
- Ποσοστό παρουσιών
10% Σημείωση 1: Οι διδάσκοντες σε κάθε άθλημα ή τομέα καθορίζουν πόσα και κινητικά τεστ θα δώσουν οιφοιτητές, πώς θα γίνει η αξιολόγηση κλπ.
Σημείωση 2: Οι γραπτές εργασίες και η διδασκαλία των φοιτητών μπαίνουν εδώ στην ίδια κατηγορία διότι, για πρακτικούς λόγους, είναι πιθανόν να μην είναι εφικτή η διδασκαλία για όλους στα χρονικά περιθώρια του μαθήματος.
Σημείωση 3: Στο μάθημα της Παιδαγωγικής Γυμναστικής, όπου δεν υπάρχουν τεστ δεξιοτήτων, το 40% της βαθμολογίας αφορά την υποδειγματική εκτέλεση ασκήσεων κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. - Αξιολόγηση στα Μαθήματα που έχουν Πρακτική Άσκηση
-
Στόχοι πλαισίουΜέσα υλοποίησης των στόχωνΤρόποι αξιολόγησηςΒαρύτητα κριτηρίου (%)Οι φοιτητές/τριες να είναι σε θέση να οργανώσουν μια σύντομη διδασκαλία
- Διδασκαλία των φοιτητών σε άλλους φοιτητές ή σε σχολεία, αθλητικές ομάδες, γυμναστήρια, φορείς κλπ
- Μέθοδοι παρατήρησης και καταγραφής (π.χ. συστηματική παρατήρηση)
40% Οι φοιτητές/τριες να είναι σε θέση να σχεδιάσουν μια μονάδα διδασκαλίας-
Σχεδιασμός μαθημάτων ή προπονητικών μονάδων ή αθλητικών εκδηλώσεων κλπ
- Ποιοτικά κριτήρια αξιολόγησης
40% Οι φοιτητές/τριες να αναπτύξουν την ικανότητα να παρατηρούν και να κρίνουν με αποτελεσματικότητα- Μέθοδοι παρατήρησης και καταγραφής (π.χ. συστηματική παρατήρηση)
- Παρατήρηση μαθήματος ή προπόνησης ή αγώνων ή αθλητικών-ψυχαγωγικών γεγονότων
20% Σημείωση 1: Τα δυο από τα τρία κριτήρια αξιολογούνται γραπτώς (δηλαδή, οι μέθοδοι παρατήρησης και ο σχεδιασμός μαθημάτων).
Σημείωση 2: Σε περίπτωση υψηλού αριθμού φοιτητών/τριών, μπορεί ο υπεύθυνος του μαθήματος να αποφασίσει για τελικές γραπτές εξετάσεις