header_gr
Εκτύπωση
PDF

Δρ Ελιζάνα ΠΟΛΛΑΤΟΥ

pollatou

Βαθμίδα
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Γνωστικό αντικείμενο
Εκμάθηση δεξιοτήτων στη ρυθμική και στη Γυμναστική για όλους

Κτίριο: Α

Γραφείο: 10

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Τηλέφωνο: 24310 47068

Φαξ: 24310 47042

Πλήρες Βιογραφικόicon pdf

Προσωπική Ιστοσελίδα:
                 -

Ερευνητική Εξειδίκευση
Κινητικές- ρυθμικές δεξιότητες με μουσική, άσκηση κ’ αναψυχή
Περίληψη Βιογραφικού Σημειώματος
Γεννήθηκε το 1966 στην Αθήνα. Υπηρετεί ως Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στην πόλη των Τρικάλων. Έλαβε το πτυχίο (1988) και το διδακτορικό της (1995) από το Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και το MasterofScienceinMotorLearning (1991) από το UniversityofIllinoisatChicago, U.S.A. Διετέλεσε μέλος της Εθνικής Ομάδας Ρυθμικής Γυμναστικής, ως προπονήτρια κλιμακίου. Από το 1991 διδάσκει στο πανεπιστήμιο σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, τα αντικείμενα της Κινητικής Μάθησης, της Ρυθμικής και Γυμναστικής για Όλους, με έμφαση στην αντίληψη του ρυθμού και της κινητικής απόδοσης σε πρωτότυπες-δημιουργικές κινήσεις, με εφαρμογή σε ασκούμενους όλων των ηλικιών. Είναι υπεύθυνη της ΧοροΓυμναστικής Ομάδας Αναψυχής του Τ.Ε.Φ.Α.Α.-Π.Θ. η οποία εκπροσωπεί το τμήμα σε πανελλήνια και διεθνή φεστιβάλ γυμναστικής. Έχει συγγράψει 5 βιβλία, έχει δημοσιεύσει πάνω από 60 άρθρα, τα οποία έχουν εκδοθεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, έχει παρουσιάσει πάνω από 80 εργασίες σε διεθνή κ πανελλήνια συνέδρια, ενώ αρθρογραφεί και σε ηλεκτρονικούς ιστότοπους σχολιάζοντας ποικίλα κοινωνικά θέματα.
Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις
1 Pateraki, V., Pollatou, E., Papastergiou, M. & Karadimou, K. (2014). Journal of Education & Training (February 2014). Multimedia Environment and Gender, in Motor-Rhythmic Performance of a Dance Routine with Ball, Accompanied by an Adjusted Music Composition (abstract available in http://www.macrothink.org/journal/index.php/jet/article/view/4403)
2

Marina Papastergiou, Elisana Pollatou, Ioannis Theofylaktou, Konstantina Karadimou(2013). Examining the potential of web-based multimedia to support complex fine motor skill learning: An empirical study. Education and Information Technologies(available in http://link.springer.com/article/10.1007/s10639-013-9256-x#page-1)
DOI: 10.1007/s10639-013-9256-x

3 Pollatou Elisana, Pantelakis George, Agdiniotis Ilias, Mpenta Nikoleta, Zissi Vasiliki, Karadimou Konstantina (2012). How is the rhythmic ability of pre-school children affected by the implementation of a music-movement program? European Psychomotricity Journal, 5, 1, 49-56 (available in http://www.psychomotor.gr/contents/archive/vol-5/first-issue/82-how-is-the-rhythmic-ability-of-pre-school-children-affected-by-the-implementation-of-a-music-movement-program.html )
4 Elisana Pollatou, Nikoleta Bakali, Yannis Theodorakis and Marios Goudas (2010). Body image in female professional and amateur dancers. Research in Dance Education, vol. 11, no 2, June 2010, 131-137
5 Pollatou E., Karadimou K., Gerodimos V. (2005). Gender differences in musical aptitude, rhythmic ability and motor performance in preschool children. Journal of Early Child Development and Care, vol.175, no 4/May, 361-369 (http://www.tandfonline.com/toc/gecd20/175/4#.VCxsfleLDIU) DOI:10.1080/0300443042000270786

 

 

 


ütüleme epilasyon