header_en

Student Assessment Methodology

Print
PDF

information available in Greek

Assessment in Specialties
Στόχοι πλαισίου
Μέσα υλοποίησης των στόχων
Τρόποι αξιολόγησης
Βαρύτητα κριτηρίου (%)
Οι φοιτητές/τριες να αποκτήσουν επαρκή γνώση πάνω στα γνωστικά αντικείμενα του μαθήματος
  • Διαλέξεις
  • Σεμινάρια
  • Συζήτηση
  • Εναλλακτικές στρατηγικές διδασκαλίας
  • Τελικές Γραπτές Εξετάσεις
30%
Οι φοιτητές/τριες να είναι σε θέση να εκτελέσουν τις διδασκόμενες δεξιότητες σε έναν επαρκή βαθμό
  • Πρακτική εξάσκηση των φοιτητών
  • Τεστ δεξιοτήτων με ποιοτικά ή ποσοτικά κριτήρια
40%
Οι φοιτητές/τριες να καλλιεργήσουν ένα βαθύτερο ενδιαφέρον για το γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος, πέρα από τα διδασκόμενα και να είναι σε θέση να οργανώσουν μια σύντομη διδασκαλία
  • Γραπτές εργασίες ή διδασκαλία των φοιτητών σε άλλους φοιτητές ή σε σχολεία, αθλητικές ομάδες κλπ
  • Μια σύντομη διδασκαλία ανά εξάμηνο ή μια γραπτή εργασία (μέχρι 5 σελίδες) ή μια παρουσίαση άρθρου ή εργασίας
20%
Οι φοιτητές/τριες να έχουν μια ενεργή φυσική παρουσία στο μάθημα
  • Παρουσίες
  • Συμμετοχή
  • Ποσοστό παρουσιών
10%

Σημείωση: Οι διδάσκοντες σε κάθε ειδικότητα, άθλημα ή τομέα καθορίζουν πόσα και ποια κινητικά τεστ θα δώσουν οι φοιτητές, πώς θα γίνει η αξιολόγηση κλπ.

Assessment in Theory modules (1st & 2nd year)

Στόχοι πλαισίου
Μέσα υλοποίησης των στόχων
Τρόποι αξιολόγησης
Βαρύτητα κριτηρίου (%)
Οι φοιτητές/τριες να αποκτήσουν επαρκή γνώση πάνω στα γνωστικά αντικείμενα του μαθήματος
  • Διαλέξεις
  • Σεμινάρια
  • Συζήτηση
  • Εναλλακτικές στρατηγικές διδασκαλίας
  • Τελικές Γραπτές Εξετάσεις
80%
Οι φοιτητές/τριες να καλλιεργήσουν ένα βαθύτερο ενδιαφέρον για το γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος, πέρα από τα διδασκόμενα
  • Εργασίες
  • Μια γραπτή εργασία ανά εξάμηνο (μέχρι 5 σελίδες)
20%

Σημείωση: Η εργασία εξαρτάται από τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του μαθήματος και ορίζεται από το διδάσκοντα. Σε περίπτωση που ο διδάσκων δεν ορίσει εργασία, τότε το 20% μεταφέρεται παραπάνω.

Assessment in Direction Modules

 

Στόχοι πλαισίου
Μέσα υλοποίησης των στόχων
Τρόποι αξιολόγησης
Βαρύτητα κριτηρίου (%)
Οι φοιτητές/τριες να αποκτήσουν επαρκή γνώση πάνω στα γνωστικά αντικείμενα του μαθήματος
  • Διαλέξεις
  • Σεμινάρια
  • Συζήτηση
  • Εναλλακτικές στρατηγικές διδασκαλίας
  • 2 περιληπτικά τεστ ανά εξάμηνο, μετά από προειδοποίηση ή Τελικές Εξετάσεις
30%
Οι φοιτητές/τριες να είναι σε θέση να οργανώσουν μια σύντομη διδασκαλία
  • Διδασκαλία των φοιτητών σε άλλους φοιτητές ή σε σχολεία, αθλητικές ομάδες κλπ
  • Μια σύντομη διδασκαλία ανά εξάμηνο ή μια παρουσίαση άρθρου ή εργασίας
30%
Οι φοιτητές/τριες να καλλιεργήσουν ένα βαθύτερο ενδιαφέρον για το γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος, πέρα από τα διδασκόμενα
  • Εργασίες
  • 1 γραπτή εργασία ανά εξάμηνο συνολικού όγκου μέχρι 10 σελίδων
30%
Οι φοιτητές/τριες να έχουν μια ενεργή φυσική παρουσία στο μάθημα
  • Παρουσίες
  • Συμμετοχή
  • Ποσοστό παρουσιών
10%

Σημείωση: Οι εργασίες μπορούν να είναι περισσότερες από 1 ανά εξάμηνο, αρκεί να μην ξεπερνιέται ο όγκος των 10 σελίδων.

Assessment in Practical Modules

Στόχοι πλαισίου
Μέσα υλοποίησης των στόχων
Τρόποι αξιολόγησης
Βαρύτητα κριτηρίου (%)
Οι φοιτητές/τριες να αποκτήσουν επαρκή γνώση πάνω στα γνωστικά αντικείμενα του μαθήματος
  • Διαλέξεις
  • Σεμινάρια
  • Συζήτηση
  • Εναλλακτικές στρατηγικές διδασκαλίας
  • Τελικές Γραπτές Εξετάσεις
30%
Οι φοιτητές/τριες να είναι σε θέση να εκτελέσουν τις διδασκόμενες δεξιότητες σε έναν επαρκή βαθμό
  • Πρακτική εξάσκηση των φοιτητών
  • Τεστ δεξιοτήτων με ποιοτικά ή ποσοτικά κριτήρια
40%
Οι φοιτητές/τριες να καλλιεργήσουν ένα βαθύτερο ενδιαφέρον για το γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος, πέρα από τα διδασκόμενα και να είναι σε θέση να οργανώσουν μια σύντομη διδασκαλία
  • Γραπτές εργασίες ή διδασκαλία των φοιτητών σε άλλους φοιτητές ή σε σχολεία, αθλητικές ομάδες κλπ
  • Μια σύντομη διδασκαλία ανά εξάμηνο ή μια γραπτή εργασία (μέχρι 5 σελίδες) ή μια παρουσίαση άρθρου ή εργασίας
20%
Οι φοιτητές/τριες να έχουν μια ενεργή φυσική παρουσία στο μάθημα
  • Παρουσίες
  • Συμμετοχή
  • Ποσοστό παρουσιών
10%

Σημείωση 1: Οι διδάσκοντες σε κάθε άθλημα ή τομέα καθορίζουν πόσα και κινητικά τεστ θα δώσουν οιφοιτητές, πώς θα γίνει η αξιολόγηση κλπ.

Σημείωση 2:
Οι γραπτές εργασίες και η διδασκαλία των φοιτητών μπαίνουν εδώ στην ίδια κατηγορία διότι, για πρακτικούς λόγους, είναι πιθανόν να μην είναι εφικτή η διδασκαλία για όλους στα χρονικά περιθώρια του μαθήματος.

Σημείωση 3: Στο μάθημα της Παιδαγωγικής Γυμναστικής, όπου δεν υπάρχουν τεστ δεξιοτήτων, το 40% της βαθμολογίας αφορά την υποδειγματική εκτέλεση ασκήσεων κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.

Assessment in Modules with Job Experience

Στόχοι πλαισίου
Μέσα υλοποίησης των στόχων
Τρόποι αξιολόγησης
Βαρύτητα κριτηρίου (%)
Οι φοιτητές/τριες να είναι σε θέση να οργανώσουν μια σύντομη διδασκαλία
  • Διδασκαλία των φοιτητών σε άλλους φοιτητές ή σε σχολεία, αθλητικές ομάδες, γυμναστήρια, φορείς κλπ
  • Μέθοδοι παρατήρησης και καταγραφής (π.χ. συστηματική παρατήρηση)
40%

 

Οι φοιτητές/τριες να είναι σε θέση να σχεδιάσουν μια μονάδα διδασκαλίας
  • Σχεδιασμός μαθημάτων ή προπονητικών μονάδων ή αθλητικών εκδηλώσεων κλπ
  • Ποιοτικά κριτήρια αξιολόγησης
40%
Οι φοιτητές/τριες να αναπτύξουν την ικανότητα να παρατηρούν και να κρίνουν με αποτελεσματικότητα
  • Μέθοδοι παρατήρησης και καταγραφής (π.χ. συστηματική παρατήρηση)
  • Παρατήρηση μαθήματος ή προπόνησης ή αγώνων ή αθλητικών-ψυχαγωγικών γεγονότων
20%

Σημείωση 1: Τα δυο από τα τρία κριτήρια αξιολογούνται γραπτώς (δηλαδή, οι μέθοδοι παρατήρησης και ο σχεδιασμός μαθημάτων).

Σημείωση 2: Σε περίπτωση υψηλού αριθμού φοιτητών/τριών, μπορεί ο υπεύθυνος του μαθήματος να αποφασίσει για τελικές γραπτές εξετάσεις

ütüleme epilasyon