header_gr
Εκτύπωση
PDF

Δρ Μάριος ΓΟΥΔΑΣ

goudas

Βαθμίδα
Καθηγητής

Γνωστικό αντικείμενο
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής

Κτίριο: Α

Γραφείο: 9

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Τηλέφωνο: 24310 47045

Φαξ: 24310 47042

Πλήρες Βιογραφικόicon pdf

Προσωπική Ιστοσελίδα:
                 -

Ερευνητική Εξειδίκευση
Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής Μέσω της Φυσικής Αγωγής και του Παιδικού Αθλητισμού
Περίληψη Βιογραφικού Σημειώματος
Ο Μάριος Γούδας είναι ο Διακεκριμένος Ερευνητής του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας για τις Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες. Είναι απόφοιτος του Τ.Ε.Φ.Α.Α. Α.Π.Θ. (1991) και έχει διδακτορικό δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο του Exeter, UK (1994). Έχει δημοσιεύσει περισσότερο από 110 άρθρα σε ελληνικά και ξένα επιστημονικά περιοδικά συμπεριλαμβανομένων των The Sport Psychologist, Journal of Applied Sport psychology, Learning & Instruction κ.α. και έχει περισσότερες από 4000 αναφορές (citations) στο ερευνητικό του έργο. Έχει επίσης γράψει 7 βιβλία μεταξύ των οποίων και το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικής αγωγής της Α’ Γυμνασίου του Υπουργείου Παιδείας (Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου – Βιβλίο Καθηγητή). Είναι κριτής εργασιών σε 20 ξενόγλωσσα περιοδικά. Η ερευνητική του δραστηριότητα εστιάζεται στην παρακίνηση και στην διδασκαλία δεξιοτήτων ζωής στον αθλητισμό ενώ έχει αναπτύξει και έχει εφαρμόσει καινοτόμα προγράμματα παιδικού αθλητισμού και φυσικής αγωγής. Μέσω των προγραμμάτων αυτών οι νεαροί αθλητές μαθαίνουν ψυχολογικές δεξιότητες οι οποίες είναι χρήσιμες σε πολλούς τομείς πέρα από τον αθλητισμό και παράλληλα βελτιώνουν την αθλητική τους απόδοση. . Εργάζεται συμβουλευτικά με νεαρούς αθλητές για την βελτίωση της απόδοσής τους καθώς και με ακαδημίες παιδικού αθλητισμού για την βελτίωση των προγραμμάτων τους.
Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις
1 Goudas, M., Dermitzaki, I., & Kolovelonis, A., (2017). Self-regulated learning and students’ metacognitive feelings in physical education. International Journal of Sport and Exercise Psychology, 15, 131–145.  http://dx.doi.org/10.1080/1612197X.2015.1079791
2 Goudas, M., Kolovelonis, A., & Dermitzaki, I. (2013). Implementation of self-regulation interventions in physical education and sports contexts. In Bembenutty, H., Cleary, T., & Kitsantas, A. (Eds.), Applications of self-regulated learning across diverse disciplines: A tribute to Barry J. Zimmerman (pp. 383 – 416). Greenwich, CT: Information Age.
3 Kolovelonis, A. Goudas, M., & Dermitzaki, I. (2011). The effect of different goals and self-recording on self-regulation of learning a motor skill in a physical education setting. Learning and Instruction, 21, 355-364.
4 Goudas, M., & Magotsiou, E.(2009). The effects of a cooperative physical education program on students’ social skills. Journal of Applied Sport Psychology, 21, 356-364.
5 Goudas, M., & Giannoudis, G. (2008). A team-sports-based life-skills program in a physical education context. Learning and Instruction, 18, 528-536.

 

 

 


ütüleme epilasyon