Issues - Volume4 - 2006 - Τεύχος 1 - Η Επίδραση Ενός Προγράµµατος Καθορισµού Στόχων στη Βελτίωση της Απόδοσης Παιδιών µε Νοητική Υστέρηση

Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισµό τόµος 4 (1), 39 – 44

∆ηµοσιεύτηκε: 30 Μαρτίου 2006

 

Inquiries in Sport & Physical Education Volume 4 (1), 39- 44

Released: March 30, 2006

 

Η Επίδραση Ενός Προγράµµατος Καθορισµού Στόχων στη Βελτίωση της Απόδοσης Παιδιών µε Νοητική Υστέρηση

Μαρία Κοντού & Αδαµαντία Καραγιώργου

ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας

 

Περίληψη

Ο σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν, να εξετάσει την επίδραση ενός προγράµµατος καθορισµού στό χων στη βελτίωση της απόδοσης παιδιών µε νοητική υστέρηση. Το δείγµα αποτέλεσαν δέκα µαθητές του Ειδικού ∆ηµοτικού Σχολείου Τρικάλων (MΟ = 9.1 ετών, ΤΑ= 1.05). Εξετάστηκε η απόδοση τους στο σουτ σε τέρµα. Ακολούθησε πρόγραµµα παρέµβασης έξι εβδοµάδων, µε την εφαρµογή προσωπικών στόχων απόδοσης στην πειραµατική οµάδα. Η στατιστική ανάλυση έδειξε, στατιστικά σηµαντικές διαφορές µεταξύ της αρχικής και τελικής µέτρησης στην πειραµατική οµάδα (p<.05), ενώ δεν φάνηκαν διαφορές στην οµάδα ελέγχου. Τα παιδιά της πειραµατικής οµάδας κατάφεραν να βελτιώσουν την απόδοσή τους και να πετύχουν τονστόχο που είχαν θέσει. Με βάση τα αποτελέσµατα, η παρέµβαση αυτή µπορεί να αποτελέσει ένα κίνητρο γιτην χρήση διαφορετικών µεθόδων βελτίωσης της κινητικής απόδοσης και αύξησης της συµµετοχής των παιδιών των Ειδικών Σχολείων της χώρας µας στο µάθηµα της Φυσικής Αγωγής.

Λέξεις κλειδιά: φυσική αγωγή, ειδικό σχολείο, άσκηση, παιδιά µε νοητική υστέρηση.

 
GreekEnglish (United Kingdom)