Issues - Volume2 - 2004 - Τεύχος 1 - Παράγοντες Αξιολόγησης του ∆ιαδικτύου ως Εργαλείου Μάρκετινγκ και ∆ηµοσίων Σχέσεων στον Αθλητισµό

Aναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισµό-

τόµος 2 (1), 1 11

ηµοσιεύτηκε: 30 Ιανουαρίου 2004

 

Inquiries in Sport & Physical Education

Volume 2(1), 1 11

Released: January 30, 2004

 

Παράγοντες Αξιολόγησης του ιαδικτύου ως Εργαλείου

Μάρκετινγκ και ∆ηµοσίων Σχέσεων στον Αθλητισµό

Ευστρατία Τσίτσκαρη1, Γιώργος Κώστα1, Γιώργος Τζέτζης2, Ευθύµης Κιουµουρτζόγλου1

ΤΕΦΑΑ Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης,

ΤΕΦΑΑ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης

 

 

 

Περίληψη

Ένα από τα παγκοσµίως µεγαλύτερα φαινόµενα της σύγχρονης εποχής είναι η χρήση του ∆ιαδικτύου.Με διάφορους τρόπους και για διάφορους λόγους ο αθλητισµός προκαλεί στο Ίντερνετ έντονο ενδιαφέρον. Σκοπός της έρευνας αυτής ήταν η δηµιουργία ενός έγκυρου και αξιόπιστου οργάνου αξιολόγησης των µετα- βλητών µάρκετινγκ και των δηµοσίων σχέσεων που εµφανίζονται σε ιστοσελίδες αθλητικών συλλόγων. Συ- νολικά συλλέχθηκαν ερωτηµατολόγια από εφτακόσια άτοµα, που τη χρονική περίοδο διεξαγωγής της έρευνα δήλωσαν κάτοικοι Θεσσαλονίκης. Στα δεδοµένα που συλλέχθηκαν πραγµατοποιήθηκε παραγοντική ανάλυση και στη συνέχεια αναλύσεις αξιοπιστίας των παραγόντων που προέκυψαν. Προέκυψε ότι τέσσερις είναι οι παράγοντες αξιολόγησης των µεταβλητών του µάρκετινγκ και των δηµοσίων σχέσεων σε ιστοσελίδες αθλητικών συλλόγων: το «Προϊόν» (µε 7 θέµατα & α=.86), η «Τιµή-∆ιανοµή» (µε 6 θέµατα & α=.85), η «Προώθηση» (µε 6 θέµατα & α=.81) και οι «∆ηµόσιες σχέσεις» (µε 9 θέµατα & α=.89). Η εφαρµογή του ∆ιαδι- κτύου στον αθλητισµό έχει ήδη γίνει αισθητή και πιθανότατα θα συνεχίσει να αναπτύσσεται µε ραγδαίους ρυθµούς. Τα συµπεράσµατα της έρευνας αυτής µπορούν να διαφωτίσουν και να καθοδηγήσουν ενέργειες διαδικτυακού µάρκετινγκ και επικοινωνίας στον αθλητισµό, τόσο σε πρακτικό όσο και σε ερευνητικό επίπεδο.

 

Λέξεις κλειδιά: διαδίκτυο, µάρκετινγκ, δηµόσιες σχέσεις, συλλογικές ιστοσελίδες, παράγοντες αξιολόγησης.

 
GreekEnglish (United Kingdom)