Issues - Volume2 - 2004 - Τεύχος 1 - Παράγοντες που Σχετίζονται µε την Ικανοποίηση Φοιτητών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισµού από τις Σπουδές τους

Aναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισµό-

τόµος 2 (1), 73 80

ηµοσιεύτηκε: 15 Ιουλίου 2003

 

Inquiries in Sport & Physical Education

Volume 2 (1), 73 80

Released: July 15, 2003

 

Παράγοντες που Σχετίζονται µε την Ικανοποίηση Φοιτητών

Φυσικής Αγωγής και Αθλητισµού από τις Σπουδές τους

Μαρία Μουσουλή, Σταµατία Φλώρου, Χριστίνα Νικητοπούλου & Μάριος Γούδας

ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας

 

 

Περίληψη

Η ικανοποίηση που νιώθει ο φοιτητής από τις προσφερόµενες σ΄ αυτόν υπηρεσίες του πανεπιστηµίου που φοιτά, αποτελεί έναν από τους δείκτες αξιολόγησης των εκπαιδευτικών προγραµµάτων των πανεπιστηµίων. Στην παρούσα εργασία επιχειρήθηκε αξιολόγηση της ικανοποίησης µε δύο διαφορετικές έρευνες. Η 1η έρευνα αξιολόγησε την ικανοποίηση των αποφοίτων του Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας από τις σπουδές τους . Στην έρευνα συµµετείχαν 59 απόφοιτοι οι οποίοι απάντησαν σε ερωτηµατολόγιο το οποίο εξέταζε θέµατα σχετικά µε την ικανοποίηση τους από διάφορες παραµέτρους των σπουδών τους. Ανάλυση παλινδρόµησης έδειξε ότι η συνολική ποιότητα σπουδών µπορούσε να προβλεφθεί µόνο από την ποιότητα των παρεχόµενων γνώσεων. Στη 2η έρευνα εξετάστηκε η ικανοποίηση τελειόφοιτων φοιτητών-τριών Τ.Ε.Φ.Α.Α. από τις σπουδές τους. Στην έρευνα συµµετείχαν 54 τελειόφοιτοι. Ανάλυση παλινδρόµησης έδειξε ότι η συνολική ποιότητα σπουδών µπορούσε να προβλεφθεί από δύο παραµέτρους, την ποιότητα εκπαίδευ- σης και παρεχόµενων γνώσεων αλλά και από την πεποίθηση εύρεσης εργασίας στο χώρο του αθλητισµού και της άσκησης. Συνολικά, τα αποτελέσµατα δείχνουν ότι οι φοιτητές συνδέουν την αξιολόγηση της ποιότητας σπουδών µε την ποιότητα εκπαίδευσης και παρεχόµενων γνώσεων.

Λέξεις κλειδιά: αξιολόγηση σπουδών, ικανοποίηση φοιτητών, ΤΕΦΑΑ.

GreekEnglish (United Kingdom)