Issues - Volume4 - 2006 - Τεύχος 2 - Η Αξιολόγηση των Μαθητών στη Φυσική Αγωγή

 

Η Αξιολόγηση των Μαθητών στη Φυσική Αγωγή

 

Γεώργιος Οικονοµόπουλος,1 Γεώργιος Τζέτζης,2 & Ευθύµιος Κιουµουρτζόγλου1

1ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης

2ΤΕΦΑΑ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης

Περίληψη

Η αξιολόγηση αποτελεί µια λειτουργία άµεσα συνυφασµένη µε την εκπαιδευτική διαδικασία σε κάθε α- ντικείµενο µάθησης. Σε αυτήν την ανασκόπηση παρατίθενται αρχικά απόψεις θεωρητικών σχετικές µε το ρόλο της αξιολόγησης στη φυσική αγωγή. Αξιολογούνται, επίσης, τα αποτελέσµατα ερευνών τόσο στο διεθνή χώρο όσο και στον ελληνικό, ενώ παρουσιάζονται εναλλακτικές µορφές αξιολόγησης, όπως είναι η αυθεντι- κή αξιολόγηση και η αξιολόγηση από τους συµµαθητές. Με βάση τις γνώµες των θεωρητικών και τα αποτε- λέσµατα των ερευνητών εξετάζεται η έναρξη νέων ερευνητικών προσπαθειών στον ελλαδικό, ιδιαίτερα, χώ- ρο, όπου οι ερευνητικές προσπάθειες στο συγκεκριµένο γνωστικό πεδίο είναι εξαιρετικά περιορισµένες. Τα αποτελέσµατα περαιτέρω µελετών θα συµβάλλουν αποφασιστικά στη δηµιουργία ενός ενιαίου πλαισίου αξι- ολόγησης στη φυσική αγωγή, το οποίο θα αναβαθµίσει το µάθηµα στο σύνολό του.

 

Λέξεις κλειδιά: αξιολόγηση και βαθµολόγηση στη φυσική αγωγή, αυθεντική αξιολόγηση, αξιολόγηση από τους συµµαθητές.

GreekEnglish (United Kingdom)