Τεύχη - Τόμος 1 -2003 - Τεύχος 3
Ερευνητική εργασία Σχολική Φ.Α.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΙΣΟΤΟΠΟΥ «YOUTH 2004» ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ
  Νικόλαος Βερναδάκης,1 Ευστρατία Τσίτσκαρη,2 Ηρακλής Κέλλης,1 Γιώργος Τζέτζης3 & Ευθύμης Κιουμουρτζόγλου1
1Οργανωτική Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων ΑΘΗΝΑ 2004
2ΤΕΦΑΑ, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
3ΤΕΦΑΑ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Δημοσιεύτηκε: 28 Δεκεμβρίου 2003
© Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό (2003), 1, 252-262.
Περίληψη

Σκοπός της έρευνας αυτής ήταν να αναπτυχθεί ένα ψυχομετρικό ερωτηματολόγιο προκειμένου να αξιολογηθεί ο εκπαιδευτικός ιστότοπος “Youth 2004” εξετάζοντας τις αντιλήψεις των μαθητών του απόδημου Ελληνισμού της πόλης του Σίδνεϊ. Επιπλέον, αποσκοπούσε στο να μελετήσει τις διαφορές στις αντιλήψεις των μαθητών με βάση το φύλο τους . Στην έρευνα συμμετείχαν 192 μαθητές λυκείου, ηλικίας 15-17 ετών. Η συλλογή των δεδομένων έγινε ηλεκτρονικά. Μετά από την εφαρμογή παραγοντικής ανάλυσης προέκυψαν 5 παράγοντες: α) «χρηστικότητα», β) «δυνατότητα διαχείρισης της πληροφορίας», γ) «ευκολία προσανατολισμού και κατεύθυνσης», δ) «αλληλεπίδραση - ανατροφοδότηση» και ε) «σχεδιασμός γραφικών και πολυμέσων», που ερμήνευαν το 70.03% της συνολικής διακύμανσης. Πραγματοποιήθηκε, επίσης, t τεστ ανάλυση σε ανεξάρτητα δείγματα από την οποία δεν προέκυψαν στατιστικά σημαντικές διαφορές μεταξύ των αγοριών και των κοριτσιών ως προς την αξιολόγηση κανενός από τους πέντε παράγοντες της κλίμακας. Συμπερασματικά οι μαθητές είχαν διαμορφώσει γενικά μία θετική αντίληψη για το συγκεκριμένο ιστότοπο.

Λέξεις - κλειδιά: διαδίκτυο, στάσεις, ερωτηματολόγιο, διαφορές φύλου, τεχνολογία
GreekEnglish (United Kingdom)