# |
Τίτλος άρθρου |
Ημερομηνία |
Προβολές |
621 |
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ
|
Πέμπτη, 06 Ιούνιος 2013 |
2363 |
622 |
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Α΄ ΕΤΟΣ & ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΩΝ ΕΤΩΝ
|
Δευτέρα, 03 Ιούνιος 2013 |
2999 |
623 |
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ, ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΕΣ
|
Δευτέρα, 03 Ιούνιος 2013 |
2072 |
624 |
Εξετάσεις στο μάθημα της ΕΝΟΡΓΑΝΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ
|
Δευτέρα, 03 Ιούνιος 2013 |
5277 |
625 |
Εξέταση του μαθήματος της ΑΝΑΤΟΜΙΑΣ
|
Δευτέρα, 03 Ιούνιος 2013 |
2643 |
626 |
Aνακοίνωση Σαρογλάκης για μαθήματα εξεταστικής επι πτυχίω & παρελθόντων
|
Τρίτη, 28 Μάιος 2013 |
2524 |
627 |
Μείωση κομίστρου στις υπεραστικές μετακινήσεις των φοιτητών
|
Τρίτη, 21 Μάιος 2013 |
2004 |
628 |
Παράταση της περιόδου διανομής συγγραμμάτων στους φοιτητές
|
Τρίτη, 21 Μάιος 2013 |
2092 |
629 |
Συγγραφή Βιογραφικού Σημειώματος & Συνοδευτικής Επιστολής
|
Τρίτη, 21 Μάιος 2013 |
2391 |
630 |
Ταυτοποίηση φοιτητών κατά την παραλαβή των διδακτικών συγγραμμάτων
|
Δευτέρα, 13 Μάιος 2013 |
2643 |
631 |
ΤΟ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ ΑΝΟΙΞΕ!!!
|
Τρίτη, 26 Μάρτιος 2013 |
2709 |
632 |
Βαθμολογία Ειδικότητας ΚΕ2022 "Άσκηση και Υγεία ΙΙ"
|
Δευτέρα, 18 Φεβρουάριος 2013 |
2700 |
633 |
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ - Εργοφυσιολογία Αγωνιστικού Αθλητισμού & Φυσιολογίας της Άσκησης - επί πτυχίω
|
Δευτέρα, 18 Φεβρουάριος 2013 |
3060 |
634 |
Ανακοίνωση Κολύμβησης Β Έτους
|
Παρασκευή, 15 Φεβρουάριος 2013 |
2755 |
635 |
Ανακοίνωση για το Θεωρητικό Μάθημα Χειροσφαίρισης
|
Πέμπτη, 14 Φεβρουάριος 2013 |
2211 |
636 |
Ανακοίνωση 1ης ενημερωτικής συνάντησης για την πρακτική στα σχολεία
|
Παρασκευή, 08 Φεβρουάριος 2013 |
2823 |
637 |
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Η/Υ
|
Τρίτη, 05 Φεβρουάριος 2013 |
2305 |
638 |
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
|
Τρίτη, 05 Φεβρουάριος 2013 |
2518 |
639 |
ΕΡΓΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΘΛΗΤΩΝ, ΜΚ0913
|
Πέμπτη, 31 Ιανουάριος 2013 |
2668 |
640 |
Aνακοίνωση για επί πτυχίω φοιτητές - ΚΥΑΟΔ “Άσκηση και Υγεία"
|
Τρίτη, 29 Ιανουάριος 2013 |
2655 |